Certyfikat dla Negocjatorów
Dzięki certyfikatowi negocjatora zwiększysz swoją pewność siebie oraz szybko i wiarygodnie potwierdzisz swoje kompetencje w zakresie negocjacji. Dodatkowo, posiadanie certyfikatu negocjatora pogłębi zaufanie Twoich obecnych i potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych wobec Ciebie, co w dalszej perspektywie doprowadzi do zwiększenia ich grona i zawierania z nimi coraz korzystniejszych umów i transakcji.
Troszczymy się o Twój czas i wygodę, dlatego proponujemy 2 możliwości uzyskania certyfikatu.
Dbamy nie tylko o Twój czas, ale także o Twoje pieniądze, dlatego proponujemy korzystne warunki płatności. Szczegóły omawiamy z każdym indywidualnie.
Dowiedz się na czym polega egzamin certyfikujący negocjatorów
Zdobądź certyfikat negocjatora po zdaniu egzaminu w akredytowanej jednostce.
Kursy - szkolenie dla negocjatorów oraz osób zarządzających w firmie
Certyfikat negocjatora przeznaczony jest dla osób, które zawodowo zajmują się prowadzeniem rozmów biznesowych np. handlowych, zakupowych, czy związanych z rozwojem biznesu, ale jest to również znakomity program dla menedżerów, którzy pragną bardziej efektywnie rozwiązywać konflikty w firmie oraz uzyskiwać bardziej satysfakcjonujące kontrakty. Kurs z negocjacji - program rozwoju umiejętności negocjacyjnych
Jak przystąpić do egzaminu z negocjacji?
Egzamin składa się z testu zawierającego 80 pytań jednokrotnego wyboru oraz superwizja procesu prowadzenia negocjacji np. podczas zajęć.
|
|
|
|
|
Koszty przystąpienia do egzaminu z negocjacji
Certified International Professional Negotiator®(CIPN®) |
380$ +VAT |
Oferujemy korzystne warunki płatności tak, aby każdy zdecydowany uczestnik mógł podejść do egzaminu.
Zainteresowany? Nie zwlekaj!
Korzyści płynące z posiadania certyfikatu profesjonalnego negocjatora
Profesjonalizm i prestiż American Certification Institute®
CERTYFIKACJA
GENEZA
Ostatnia dekada XX w. i początek XXI w. naznaczone zostały trwającym nadal procesem transformacji gospodarczej w kierunku globalizacji, który zaowocował swobodnym przepływem specjalistów między różnymi krajami i rynkami ze względu na dążenie wielu firm do funkcjonowania na rynkach światowych. Ponadto, w dzisiejszych czasach w okresie naszej aktywności zawodowej o wiele częściej niż dawniej zmieniamy pracę, co nierzadko pociąga za sobą konieczność przekwalifikowania się. Nie bez znaczenia jest też fakt, że coraz więcej ludzi wykonuje zawód zupełnie inny niż ten, na który wskazywałoby ich wykształcenie. Skutkuje to sytuacją, w której pracownik może poszczycić się wieloletnim doświadczeniem i rozległą wiedzą w swojej branży, jednak nie jest to dziedzina, w zakresie której posiada on dyplom uczelni wyższej, co sprawia, że jego faktyczne kompetencje nie są potwierdzone stosownymi dokumentami. Istotną kwestią jest także zróżnicowanie systemów edukacji w poszczególnych krajach, które utrudniają skuteczne porównywanie kompetencji, a dodatkowo nie uwzględniają kwalifikacji nabywanych przez osoby dorosłe w drodze gromadzenia doświadczeń zawodowych, kursów i szkoleń oraz samokształcenia. Te okoliczności zrodziły potrzebę opracowania ujednoliconego systemu potwierdzania kompetencji profesjonalistów dla potrzeb międzynarodowego rynku pracy oraz samych zainteresowanych, który z czasem zyskał miano certyfikacji. Najwcześniej, bo w latach 90. XX w., taki system zaczął funkcjonować w USA. W Europie praktyka potwierdzania kwalifikacji została w skali całej Unii Europejskiej rozpoczęta w 2004 r. w odpowiedzi na wysuwane przez kraje członkowskie żądania stworzenia wspólnego punktu odniesienia w edukacji. W Polsce z kolei od 2015 r. funkcjonuje Zintegrowany System Kwalifikacji - rozwiązanie systemowe mające na celu podniesienie poziomu kapitału ludzkiego w Polsce poprzez opisanie, uporządkowanie i zebranie różnych kwalifikacji w zintegrowanym rejestrze kwalifikacji. W ramach tego systemu opisane są wszystkie kompetencje, których potwierdzenie zwieńczone jest uzyskaniem konkretnych kwalifikacji.
NA CZYM POLEGA CERTYFIKACJA?
Istotą systemu potwierdzania kompetencji jest koncentracja na efektach uczenia się przy równoczesnymciągłym weryfikowaniu poziomu nauczania jako kluczowego elementu jakości kompetencji, a tym samym jakości wykonywanej pracy. Inną ważną cechą systemu porównywania kompetencji jest brak orientacji na źródło wiedzy i umiejętności danej osoby. Nie jest ważne czy posiadana wiedza i umiejętności zostały nabyte w drodze uczenia się w szkole, na kursach czy w drodze samokształcenia. Ważne jest CO dana osoba WIE i POTRAFI a nie w jaki sposób się tego nauczyła.
O AMERICAN CERTIFICATION INSTITUTE (ACI)
American Certification Institute jest założoną w 1999 r. czołową instytucją certyfikującą kompetencje w Stanach Zjednoczonych, znaną nie tylko na rynku amerykańskim, ale również na całym świecie. Centrala firmy znajduje się w Lewes, w stanie Delaware, USA. ACI współpracuje z organizacjami z całego świata m.in. z Chin, Singapuru, Malezji, Dubaju, Meksyku czy Libanu. Nadrzędnym celem ACI jest wspieranie indywidualnego rozwoju poprzez przygotowanie „Profesjonalistów Jutra” do potwierdzenia swoich kompetencji poprzez uznawane na skalę światową certyfikaty.