Jak realizujemy szkolenia z zarządzania „szyte na miarę”?
Od momentu powstania firmy specjalizujemy się w szkoleniach "szytych na miarę", które przygotowujemy dla naszych klientów w celu rozwiązani konkretnych problemów.
Przy każdym szkoleniu realizujemy pełny cykl treningowy:
Poznaj opinie naszych uczestników
Uczestnicząc w kursie i obserwując jak pracują trenerzy, tym bardziej jestem w przekonaniu, że dobrze wybrałem szkolenie, bo zawsze można robić to lepiej, a to właśnie przy waszej pomocy osiągnąłem, ten "poziom wyżej".
Uczestnik szkolenia, trener z wieloletnim doświadczeniem
Świetne metody. Dobry dobór treści i zadań. Dużo pracy zespołowej.
Dyrektor firmy produkcyjnej
Kompetentnie przygotowane i prowadzone szkolenie. Praktyczne i zindywidualizowane podejście do uczestników.
Przedstawiciel Branży HoReCa
Bardzo ciekawe szkolenie i doświadczenie pracy w grupie osób.
Przedstawiciel firmy produkcyjnej lidera w swojej branży
Szkolenia zamknięte , które do tej pory zrealizowaliśmy
Szkolenia- Zarządzanie
- Zarządzanie strategiczne, czyli jak zaplanować i rozwijać organizację?
- Zarządzanie Przez Cele, czyli jak zwiększać zaangażowanie pracowników?
- Zarządzanie projektem, czyli jak się zorganizować, aby osiągnąć sukces?
- Zarządzanie procesami, czyli jak zoptymalizować funkcjonowanie firmy?
- Zarządzanie finansami, czyli praktyczny poradnik dla nie finansistów
- Zarządzanie zmianą, czyli jak elastycznie dopasowywać się do otoczenia?
- Zarządzanie informacją, czyli jak sterować przepływem informacji?
- Kultura organizacyjna, czyli jak tworzyć tożsamość determinującą sukces?
Szkolenia - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
- ZZL, czyli jak skutecznie zarządzać najcenniejszymi zasobami firmy?
- Kierowanie i przywództwo, czyli jak znaleźć spójność w zarządzaniu?
- Motywowanie, czyli jak pogodzić potrzeby firmy i pracowników?
- Ocena pracowników, czyli o unikaniu pułapek subiektywnego postrzegania
- Delegowanie, czyli coś o sztuce przekazywania celów i zadań
- Coaching, czyli jak wspierać rozwój pracowników?
Moduł - Szkolenia wspierające produktywność
- Japońskie techniki 5S, czyli o standaryzacji miejsca pracy
- Kaizen, czyli o nieustannych drobnych usprawnieniach
- Koła Jakości, czyli jak wykorzystać możliwości twórcze pracowników
- Six Sigma, czyli o 3.4 defektów na milion możliwości ich wystąpienia
- Twórcze rozwiązywanie problemów, czyli o innowacyjnym myśleniu
Moduł - Marketing
- Techniki sprzedaży, czyli jak kreować i zaspokajać potrzeby Klienta?
- Obsługa klienta, czyli o zarządzaniu przebiegiem kontaktu z Klientem
- Telefoniczna obsługa klienta, czyli o sztuce rozmowy telefonicznej
- Negocjacje, czyli o sztuce dochodzenia do consensusu
Moduł - Szkolenia wspierające rozwój osobisty
- Warsztaty komunikacyjne, czyli o umiejętności porozumiewania się
- Asertywność, czyli… i ty …i ja jesteśmy OK!
- Współpraca i współdziałanie, czyli siła drzemie w zespole
- Stres i konflikt, czyli jak zarządzać negatywnymi emocjami?
- Kreatywność, czyli o wznoszeniu się ponad utarte schematy
- Planowanie i organizacja czasu, czyli o skutecznym działaniu
- Profesjonalne prezentacje, czyli teatr jednoosobowego aktora
- Inteligencja Sukcesu, czyli myśl pozytywnie!!!
Przykładowe szkolenie z zarządzania i jego program:
Motywowanie, czyli jak pogodzić potrzeby firmy i pracowników?
Dla kogo szkolenie | Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla zarządzania. Program szkolenia jest każdorazowo dostosowywany do profilu grupy uczestników. |
Cele szkolenia | Zwiększenie skuteczności działań motywacyjnych, poprawa efektywności działania zespołów zadaniowych. Zwiększenie znaczenia motywatorów pozafinansowych Poprawa atmosfery wewnętrznej (na linii przełożeni – podwładni). Wzrost efektywności planowania i wytyczania celów oraz procesów kontrolnych. |
Korzyści dla uczestników | Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą w stanie:
|
Program szkolenia:
TEORIA MOTYWACJI (20% czasu szkolenia)
- Proces motywacji
- Rodzaje motywacji
- Teorie motywacji
- instrumentalna teoria motywacji
- teorie treści
- teorie procesu
- Główne teorie motywacji:
- hierarchia potrzeb Maslowa
- teoria wartości oczekiwanej Vrooma
- teoria celu
- teoria sprawiedliwości
- dwuczynnikowa teoria Herzberga
- Motywacja a pieniądze
PRAKTYKA ZAANGAŻOWANIA (80% czasu szkolenia)
- Strategie motywacji
- Pomysły na działania motywujące
- Zwiększenie zainteresowania pracą
- Realizacja zadań
- Uznanie
- Uczestnictwo
- Rozwój
- Indywidualizacja i dopasowanie czynników motywujących
- System motywacyjny
- Elementy składowe
- Mini-system na użytek własny
- Projektowanie
- Rozmowa motywująca
- Cele
- Struktura
- Przebieg
- Wskazówki praktyczne
Potrzebujesz szczegółowej oferty dla Ciebie? Wypełnij poniższy formularz, a dopasujemy ofertę do Twoich potrzeb i odezwiemy się do Ciebie!