Historia i fakty
2001
Specjalizowaliśmy się wtedy w realizacji szkoleń zamkniętych, "szytych na miarę", z zarządzania, z obsługi klienta oraz rozwoju kompetencji współpracy.
2002
Zakres certyfikatu obejmował projektowanie i prowadzenie szkoleń oraz usług doradczych.
2003
Zintegrowany program skutkował zwiększeniem sieci dystrybucji i poprawą efektywności sprzedaży.
2005
Ogółem do połowy 2019 roku przeszkoliliśmy już ponad 700 trenerów zarządzania, w tym certyfikowaliśmy ponad 100.
2005
2005 - 2020
Pozyskanie projektów unijnych dla klientów o wartości globalnej 50 mln złotych.
2006
Ogółem zrealizowaliśmy w firmie ponad 1000 godzin szkoleniowych i doradczych. Współpraca z nami zaowocowała wdrożeniem narzędzi poprawy produktywności oraz wyższą wydajnością pracy i zwiększeniem zadowolenia pracowników.
2008
Zintegrowany program dla kadry kierowniczej i pracowników wspierający współpracę w trakcie wielkiej operacji przenoszenia firmy z centrum Rzeszowa do nowego zakładu w Jasionce.
2009
Wsparcie procesu podnoszenia efektywności szkoleń wewnętrznych poprzez wyszkolenie kadry trenerów.
2010
Pobudzanie zaangażowania i przeciwdziałanie zakłóceniom w trakcie przenoszenia zakładu produkcyjnego z Krakowa do Niepołomic.
2010
We współpracy z Domem Szkoleń i Doradztwa przygotowaliśmy kursy bazując na cyklu uczenia się ludzi dorosłych w postaci filmów animowanych z licznymi interakcjami.
2011
Nawiązanie współpracy z American Certification Institute® i International Purchasing and Supply Chain Management Institute®.
2013
Powołaliśmy Fundację Rozwoju Kwalifikacji Stella Virium jako działalności CSR spółki Heuresis.
2014
2014
Nagroda "Liczą się efekty" Instytutu Badań Edukacyjnych dla kursu trenerskiego Certified International Professional Trainer®.
2014
Organizacja międzynarodowego kongresu kwalifikacje z udziałem ekspertów z całego świata.
2015
Nawiązaliśmy współpracę z firmą RC Business jako akredytowanym partnerem w zakresie certyfikowanych szkoleń.
2016
Usługi szkoleniowe i doradcze uzupełniliśmy o przygotowane narzędzia informatyczne, co wprowadziło nas do grona wydawców oprogramowania i skłoniło do zmiany nazwy, która w poprzednim brzmieniu nie uwzględniała całego naszego zakresu działania.
2016
Powstaje moduł do zarządzania kompetencjami aplikacji SmartManager (jeszcze pod nazwą Depth).
2017
2019
W 2014 roku otrzymaliśmy jako pierwsza firma certyfikat Małopolskich Standardów Usług Edukacyjnych i Szkoleniowych. Certyfikat ten został zamknięty w kapsule czasu. Uroczyste złożenie odbyło się 11 stycznia 2019 r. podczas Małopolskiej Konferencji Publicznych Służb Zatrudnienia zorganizowanej przez Wojewódzki Urząd Pracy.
2020
Ponownie przystąpiliśmy do certyfikacji ISO 9001:2015, którą pomyślnie przeszliśmy.