Certyfikaty dla Managerów
Dzięki certyfikatowi managera zwiększysz swoją pewność siebie oraz poczucie kompetencji i sprawczości na tym stanowisku, szybko i wiarygodnie potwierdzisz swoje kompetencje managerskie, a także pogłębisz zaufanie Twoich podwładnych wobec Ciebie i ugruntujesz profesjonalny wizerunek zarówno Twój, jak i Twojej firmy.
Dbamy o Twój czas i wygodę - to dla nas priorytet, dlatego proponujemy 2 możliwości uzyskania certyfikatu.
Dbamy nie tylko o Twój czas, ale także o Twoje pieniądze, dlatego proponujemy korzystne warunki płatności. Szczegóły omawiamy z każdym indywidualnie.
Dowiedz się na czym polega egzamin certyfikujący managerów
Certyfikat managera możesz zdobyć po zdaniu egzaminu na wybranym i dopasowanym do Ciebie poziomie.
Szkolenia i certyfikaty dla liderów, managerów i właścicieli firm
Certyfikaty managerskie - certyfikacja kompetencji - przeznaczone są dla osób, które zarządzają lub chcą zarządzać firmą lub zespołem, czyli np. dla właścicieli firm, przedsiębiorców, liderów zespołów, mistrzów, brygadzistów, kierowników etc. DLa tych którzy chcę podnieść swoje kompetencje managerskie
Jak przystąpić do egzaminu managerskiego?
Egzamin składa się z testu zawierającego 80 pytań jednokrotnego wyboru oraz, w zależności od wybranego poziomu, z prezentacji zadania partnera lub projektu.
|
|
|
|
|
Koszty przystąpienia do egzaminu managera
Poziom podstawowy Certified International Management Professional® (CIMP®) | Poziom zaawansowany Certified International Professional Manager® (CIPM®) | |
Dla osób posiadających certyfikat CIMP® | Dla osób nie posiadających certyfikatu CIMP® | |
360$ + 23% VAT | 410$ + 23% VAT | 590$ + 23% VAT |
Oferujemy korzystne warunki płatności tak, aby każdy zdecydowany uczestnik mógł podejść do egzaminu.
Zainteresowany? Nie zwlekaj!
Korzyści z posiadania certyfikatu managera
Dlaczego warto posiadać certyfikat American Certification Institute®?
CERTYFIKACJA
GENEZA
Ostatnia dekada XX w. i początek XXI w. naznaczone zostały trwającym nadal procesem transformacji gospodarczej w kierunku globalizacji, który zaowocował swobodnym przepływem specjalistów między różnymi krajami i rynkami ze względu na dążenie wielu firm do funkcjonowania na rynkach światowych. Ponadto, w dzisiejszych czasach w okresie naszej aktywności zawodowej o wiele częściej niż dawniej zmieniamy pracę, co nierzadko pociąga za sobą konieczność przekwalifikowania się. Nie bez znaczenia jest też fakt, że coraz więcej ludzi wykonuje zawód zupełnie inny niż ten, na który wskazywałoby ich wykształcenie. Skutkuje to sytuacją, w której pracownik może poszczycić się wieloletnim doświadczeniem i rozległą wiedzą w swojej branży, jednak nie jest to dziedzina, w zakresie której posiada on dyplom uczelni wyższej, co sprawia, że jego faktyczne kompetencje nie są potwierdzone stosownymi dokumentami. Istotną kwestią jest także zróżnicowanie systemów edukacji w poszczególnych krajach, które utrudniają skuteczne porównywanie kompetencji, a dodatkowo nie uwzględniają kwalifikacji nabywanych przez osoby dorosłe w drodze gromadzenia doświadczeń zawodowych, kursów i szkoleń oraz samokształcenia. Te okoliczności zrodziły potrzebę opracowania ujednoliconego systemu potwierdzania kompetencji profesjonalistów dla potrzeb międzynarodowego rynku pracy oraz samych zainteresowanych, który z czasem zyskał miano certyfikacji. Najwcześniej, bo w latach 90. XX w., taki system zaczął funkcjonować w USA. W Europie praktyka potwierdzania kwalifikacji została w skali całej Unii Europejskiej rozpoczęta w 2004 r. w odpowiedzi na wysuwane przez kraje członkowskie żądania stworzenia wspólnego punktu odniesienia w edukacji. W Polsce z kolei od 2015 r. funkcjonuje Zintegrowany System Kwalifikacji - rozwiązanie systemowe mające na celu podniesienie poziomu kapitału ludzkiego w Polsce poprzez opisanie, uporządkowanie i zebranie różnych kwalifikacji w zintegrowanym rejestrze kwalifikacji. W ramach tego systemu opisane są wszystkie kompetencje, których potwierdzenie zwieńczone jest uzyskaniem konkretnych kwalifikacji.
NA CZYM POLEGA CERTYFIKACJA?
Istotą systemu potwierdzania kompetencji jest koncentracja na efektach uczenia się przy równoczesnymciągłym weryfikowaniu poziomu nauczania jako kluczowego elementu jakości kompetencji, a tym samym jakości wykonywanej pracy. Inną ważną cechą systemu porównywania kompetencji jest brak orientacji na źródło wiedzy i umiejętności danej osoby. Nie jest ważne czy posiadana wiedza i umiejętności zostały nabyte w drodze uczenia się w szkole, na kursach czy w drodze samokształcenia. Ważne jest CO dana osoba WIE i POTRAFI a nie w jaki sposób się tego nauczyła.
O AMERICAN CERTIFICATION INSTITUTE (ACI)
American Certification Institute jest założoną w 1999 r. czołową instytucją certyfikującą kompetencje w Stanach Zjednoczonych, znaną nie tylko na rynku amerykańskim, ale również na całym świecie. Centrala firmy znajduje się w Lewes, w stanie Delaware, USA. ACI współpracuje z organizacjami z całego świata m.in. z Chin, Singapuru, Malezji, Dubaju, Meksyku czy Libanu. Nadrzędnym celem ACI jest wspieranie indywidualnego rozwoju poprzez przygotowanie „Profesjonalistów Jutra” do potwierdzenia swoich kompetencji poprzez uznawane na skalę światową certyfikaty.