Certyfikacja kompetencji

< Dla klienta indywidualnego

cartyfikacja

Skończyłeś studia polonistyczne, a zostałeś dziennikarzem? Kształciłaś się na mechanika, a prowadzisz agencję reklamową? Mieszkałeś za granicą i płynnie mówisz w jakimś obcym języku, ale nie masz na to papieru? Uczysz się przez całe życie, zdobywając coraz to nowe kwalifikacje, ale nikt Ci nie wydał dokumentu, który by to potwierdzał? Jak potwierdzić swoje kwalifikacje, gdy chcesz się nimi wykazać? To proste! Certyfikacja!

Jeśli dużo wiesz i potrafisz, a nie masz na to dowodów, certyfikacja pomoże Ci uczynić oczywistym to, co dla innych niekoniecznie jest oczywiste.

Certyfikacja, którą oferujemy w HEURESIS, to proces obejmujący zarówno weryfikację wiedzy, jak i umiejętności.

Służy do tego obiektywny i rzetelny system oparty o międzynarodowe standardy. Podczas certyfikacji sprawdzamy, czy uczestnik spełnia standardy określone na danym stanowisku. Jeśli tak, otrzymuje międzynarodowy certyfikat potwierdzający kwalifikacje wydawany przez – w zależności od specjalizacji – American Certification Institute (ACI®) lub International Purchasing and Supply Chain Management Institute (IPSCMI®).

HEURESIS to jedyny i wyłączny przedstawiciel w Europie American Certification Institute (ACI®) oraz Internarional Purchasing and Supply Chain Management Institute (IPSCMI®), instytucji zajmujących się profesjonalnie szkoleniem i potwierdzaniem kwalifikacji osób na stanowiskach kierowniczych i wysokospecjalistycznych.

ACI® jest światowym liderem w tej dziedzinie, a wypracowane przez instytut modele potwierdzania kwalifikacji cieszą się powodzeniem na całym świecie, kolei IPSCMI® jest czołową instytucją zajmującą się certyfikacją w obszarach logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw na międzynarodowym rynku pracy.

Certyfikacja składa się kilku etapów. Co ważne, ma jednocześnie ogromne walory edukacyjne, bowiem pozwala uporządkować myślenie o sobie i kierunkowo się rozwijać. Daje też prestiż i rozpoznawalność w branży i na świecie.

Zainteresowany? NAPISZ / ZADZWOŃ DO NAS po szczegóły.

 

Certyfikacja managerów

CERTYFIKACJA DLA MANAGERÓW – PROFESSIONAL MANAGEMENT SERIES

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
(FOUNDATION LEVEL) (CIMA)Certified International Management AssociateStażysta, Asystent menedżera, lider zespołu zadaniowegoBrak lub podstawowe doświadczenie w organizacji działań, także poza biznesemEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie na poziomie 40% 360$
(LEVEL 1) (CIMP) Certified International Management ProfessionalSpecjalista ds ekonomicznych, organizacji, zarządzania, brygadzista, mistrz3 Lata doświadczenia zawodowego w organizacji, administracji, kierowaniu niewielkimi zespołamiEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.360$
(LEVEL 2) (CIPM) Certified International Professional ManagerKierownik ds zarządzania, ds strategicznych i planowania, dyrektor6 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu działami/organizacjamiEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi.Rozwiązanie złożonego studium przypadku.410$
(LEVEL 3) (CIPME) Certified International Professional Management ExecutiveDyrektor zarządzający, generalny, wykonawczy10 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami w tym 5 na stanowiskach w zarządzieEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi.Rozwiązanie złożonego studium przypadku. Rozmowa460$

CERTYFIKACJA DLA MANAGERÓW HR – HR MANAGEMENT SERIES

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
(FOUNDATION LEVEL) (CIHRMA)Certified International Human Resource Management AssociateStażystaBrak lub podstawowe doświadczenie w HR, także poza biznesemEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie na poziomie 40 %.360$
(LEVEL 1) (CIHRMP)Certified International Human Resource Management ProfessionalSpecjalista ds. Zarządzania zasobami ludzkimiCo namniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w dziale personalnym lub w procesach HREgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.360$
(LEVEL 2) (CIHRM)Certified International Human Resource ManagerKierownik ds. zarządzania zasobami ludzkimi6 lat doświadczenia zawodowego w zarządzaniu działami i/lub zespołami HREgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi.Rozwiązanie złożonego studium przypadku.410$
(LEVEL 3) (CHRME)Certified International Human Resource Management ExecutiveDyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi10 lat doświadczenia w zarządzaniu procesem i zespołami HR, w tym 5 na stanowiskach dyrektorskichEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi.Rozwiązanie złożonego studium przypadku. Rozmowa460$

Certyfikacja specjalistów

CERTYFIKACJA DLA MENTORÓW – CERTIFIED INTERNATIONAL BUSINESS MENTOR – program w przebudowie

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
(CIBM)CERTIFIED INTERNATIONAL BUSINESS MENTORKierownik każdego szczebla, specjalista ds. rozwoju i inne.Co najmniej 2 lata doświadczenia w mentoringu w biznesie.Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.320$

CERTYFIKACJA DLA NEGOCJATORÓW HR – CERTIFIED INTERNATIONAL PROFESSIONAL NEGOTIATOR HR

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
CIPNHRCertified International Professional Negotiator HRNegocjatorzy, mediatorzy, Specjalista HR, Manager HR, HR Biznes PartnerWykształcenie co najmniej średnie, minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu negocjacji.Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.380$

CERTYFIKACJA DLA NEGOCJATORÓW – CERTIFIED INTERNATIONAL PROFESSIONAL NEGOTIATOR

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
(CIPN)CERTIFIED INTERNATIONAL PROFESSIONAL NEGOTIATORNegocjator, mediator i inneWykształcenie co najmniej średnie, minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu negocjacji.Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.380$

CERTYFIKACJA DLA CUSTOMER SERVICE – CUSTOMER SERVICE SERIES

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
(LEVEL 1) (CICSP)Certified International Customer Service ProfessionalSpecjalista ds. obsługi klienta, pracownik obsługi klientaCo najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.380$
(LEVEL 2) (CICSM)Certified International Customer Service ManagerKieownik, Dyrektor działu obsługi klientaCo najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu działem, procesem lub zespołem obsługi klienta Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi.Rozwiązanie złożonego studium przypadku.380$

CERTYFIKACJA DLA TRENERÓW – TRAINING MANAGEMENT SERIES

Poziom / skrót Nazwa certyfikatu Stanowisko pracy Wymagania Sposób potwierdzenia Cena
(FOUNDATION LEVEL) (CITA)Certified International Trainer AssociateStażysta, Asystent ds. szkoleńBrak lub doświadczenia w roli uczestnika, asystenta, wsparcia technicznego i organizacyjnego szkoleńEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 40% poprawnych odpowiedzi.360$
(LEVEL 1) (CIPT) Certified International Professional TrainerTrener, trener wewnętrzny, wykładowcaWykształcenie co najmniej średnie. Minimum 3 lata doświadczenia w pracy trenera lub dziale szkoleńEgzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 80% poprawnych odpowiedzi.360$
(LEVEL 2) (CIPTM) Certified International Professional Training ManagerTrener, trener wewnętrzny, dydaktyk, kierownik działu szkoleńWykształcenie wyższe (licencjat). Co najmniej 6 lat doświadczenia w pracy trenera lub dziale szkoleń, organizacji szkoleniowej.Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi.Rozwiązanie złożonego studium przypadku.410$
(LEVEL 3) (CIPTC) Certified International Professional Training ConsultantTrener, superwizor, dydaktyk, metodyk, kierownik działu szkoleń, konsultatnt rozwoju organizacyjnego.Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju.Wykształcenie con. wyższe magisterskie. Min. 10 lat doświadczenia jako trener, manager ds. szkoleń, HR manager lub podobnych. Wymagane doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów szkoleniowych i/lub szkoleniowo–doradczych dla firm.Egzamin pisemny 80 pytań. Zaliczenie 90% poprawnych odpowiedzi. Rozwiązanie złożonego studium przypadku. Superwizja cyklu szkoleniowego.460$